אסטל מור יוסף e.Motion

NLP - קינסיולוגיה - פרחי באך

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • אסטל מור יוסף e.Motion

     

    האם אי פעם הרגשתם תקועים, חסרי אונים, בעוד שאחרים מצליחים בלי בעיה מה שאתם מנסים לעשות?
    האם אי פעם הרגשתם לחוצים ביחס לבחירה שלא יכולתם להחליט לגביה, התנהגות חוזרת ונשנית שאתם לא מצליחים לשנות, בעיית תקשורת במערכות היחסים האישיים או מקצועיים, פוביה וכד'?

    לכולנו היו מצבים קשים ומפריעים.
    כולנו נפגענו, ולחלק מאיתנו, נוצרו חסימות שאנחנו כבר לא מסוגלים להיפטר מהם. 
    לחלק מאיתנו עדיין יש מטרה ברורה של שינוי, אבל שום דבר לא קורה.
    אולי יש לנו פחדים, מכשולים, בדרך כלל לא מודעים, שמונעים מאתנו לפעול.

    טיפולים באמצעות הכלים של Neuro-Linguistic Programming) NLP) וקינסיולוגיה, הם קצרים (בין 2 ל- 15 מפגשים רוב הזמן) ומתמקדים למצוא חסימות ומתחים (רגשיים ואנרגטיים). 

    בזכות תהליכים שמפעילים, אנו יכולים לנטרל את החסימות הללו, לאפשר לשינוי להתרחש, וליצור אצל המטופל תפיסה חדשה של המצב הנוכחי, התנהגות חדשה המתאימה יותר. 

    תהליכים ב-NLP מפעילים ומשפיעים על התכניות במוח שלנו דרך המערכת העצבים באמצעות השפה; קינסיולוגיה, היא פועלת באמצעות תנועות ספציפיות (תרגילי מוח), איזון מחדש של המרידיאנים האנרגטיים (מגע בריאות), ועוד. 

    פרחי באך הם תמציות הומאופטיות אנרגטיות המשפיעות על מצבי רוח לפי כל טיפוס, אופי, או מצב עכשווי, והן תומכות בתהליך השינוי.

    לכן אפשר לטפל בבעיות רבות ומגוונות : חוסר ביטחון עצמי, קושי בתקשורת (אישית או מקצועית), פחדים או פוביות, מתח, בעיות רגשיות, חסימות, קשיים בהגדרה ובהשגת מטרות, הפרעות אכילה, כאבים, אלרגיות, ועוד.

    "אני מאמינה ובטוחה שעם הכלים המדהימים האלו, אני אוכל לעזור לכם לבחור את החיים שאתם רוצים, ולהשיג את המטרות שלכם... כמו שאני השגתי לעצמי."

    אני מזמינה אתכם למפגש התנסות איתי.

  • היכרות

  • אנימציה

  • לאתר שלי בעברית

  • Vers mon site en français

  • לדף הפייסבוק שלי

BizMakeBiz פותח ע"י