אסטל מור יוסף e.Motion

NLP - קינסיולוגיה - פרחי באך

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • מבוא

    יש פתגם סיני שאומר "אי אפשר ללכת ולהרים את המבט אל הכוכבים כאשר יש לנו אבן בנעל".

    ובכל זאת, לעתים קרובות קורה שבמקום להסיר את האבן מהנעל, אנחנו ממשיכים ללכת - אבל עם פחות חשק, עיניים לרצפה וגב כפוף,כדי לסבול את האי הנוחות ואת הכאב. אנחנו מתחילים לראות את הדברים באופן שלילי, לקטר, להיות עצבני או לכעוס על כל דבר קטן. עד שיום אחד, חבר שואל למה או ממתי אתה צולע. ופתאום אנחנו שמים לב למה שמפריע לנו, ואז אנחנו מסירים אותו ומרפאים את הפצע.


    ואכן קורה אותו הדבר עם הרגשות שלנו. פרט לכךשהרגשות השליליים הרבה פחות גלויים לעין מאשר אבן בנעל, ... והרבה פחות קל להסיר אתם !
    אז אם אתם שמים לב שאתם נוטים להסתכל על הקרקע, לכופף את הגב ולהתלונן, אולי יש לכם אבן בנעל !
    אני מציעה לכם עזרה בלהסיר אותו, ולהרים את מבטכם לשמיים מחדש.

  • בעיות רגשיות - קשיים בתקשורת

    הרבה פעמים, או שאנחנו לא מבטאים את הרגשות שלנו בכלל, או שכן אבל לא באופן הנכון!
    חלק מאנשים יצרו מעטפת הגנה מפני פגיעות אפשריות שיכולות לקרות. ועל מנת לא להסתכן "בשטח פתוח", הם נמנעים מלהביע את רגשותיהם. זה יכול להיות בגלל טראומה קודמת, פגיעה. זה יכול להיות בגלל אמונה מגבילה, כלומר אירוע לעתים קרובות טריוויאלי,שקרה בילדות רוב הזמן, מה שהוביל אותם להאמין שזה יכול להיות "מסוכן" לתת לזולת דרך להבין מה הם מרגישים. וזה יכול להיות פשוט אמא או אבא שאמרו : "בשום אופן, לא לבטא רגשות מול אנשים"

    עבור אחרים, הרגשות עזים כל כך, שהם באים לידי ביטוי באופן שאינו מתאים - בכעס, חוסר סבלנות, בוז, ביקורת, אלימות...
    בכל מקרה, זה משפיע על התקשורת שלנו עם הסביבה ועם עצמנו.

    שילוב והתאמת הכלים - NLP, קינסיולוגיה, פרחי באך - לכל מצב ספציפי, מאפשר להפסיק להגיב באופן אוטומטי מול הרגשות שאנו חווים. התגובה האוטומטית הזאת הופכת לבחירה אחת בין כל התגובות אפשריות – אם צריך.
    "הבעת רגשות היא כמו הסרת עננים כהים שמסתירים את השמש כדי לתת לפרחים לצמוח" – טניה סנסקל.

    תגידו - בא לכם לראות את הפרחים שלכם.

  • חוסר מוטיבציה – קושי להתחיל

    "יש תמיד צעד ראשון בדרך להצלחה"

    לפעמים הצעד הזה - או עוד אחד בדרך - הוא מאוד קשה. יש תחושה של תקיעות, שמשהו מונע מאתנו להתקדם - אירוע מסוים מהעבר, דיבור פנימי לא מעודד, תגובה אוטומטית המופיעה תמיד בזמן הלא נכון!


    ידעת שקיימות טכניקות יעילות ומתאימות במיוחד שמיועדות לעזר לך "להתחיל או להמשיך במסלול" אל מטרתך ולהתגבר על כל הקשיים שעלולים להיות בדרכך ? הטכניקות האלו פשוט מגבירים את הסיכויים להצליח. אחת מהן נקראת "הכנסת המטרה לשרירים". אפשר להרגיש אותה, נכון ? הטכניקה הזאת היא מאוד יעילה לגרום לעשות את הצעד הראשון. נשמע לך הוגן?
    מה שחשוב באמת, זה להתקדם אל המטרה.

  • להשתחרר מחסימות – לחדד את הכוחות הפנימיים

    אולי יש לך את ההרגשה הזאת שפתאום לא לדעת איפה המקום שלך, שהלכת לאיבוד בדרך ? זה יכול להיות בעבודה, בזוגיות, במשפחה,בחברה, או אפילו עם עצמך!
    ניסית לעשות כל מיני מאמצים, אבל משהו מפריע לך, משהו תקוע. וההרגשה העיקרית היא חוסר שיווי משקל, כאילו הקרקע מתפרק מתחת לרגלייך.

    כשאנו עוברים משברים או קשיים בחיינו, לרוב האנשים יש רצון ונטייה לשנות משהו בסביבתם. חלק מהאנשים יבחר לשנות את דימוי המראה החיצוני שלהם ויחליטו להסתפר או יקנו לעצמם בגדים חדשים כדי להיראות שונים. ויש אנשים שיחליטו להחליף פלאפון, מכונית, עבודה ואף לעיתים יחליפו בן או בת זוג.

    נכון כי בתחילת דרכם החדשה , האנשים שמחליטים לעבור שינוי כזה מרגישים יותר טוב, מפני שהם מחזירים לעצמם את ההתלהבות שהם אבדו עם הזמן. אולם, למרבה הצער, ההתלהבות הזאת נמשכת רק זמן קצר. בסוף, מסתבר שכל מי שעובר שינוי כזה בחייו, נשאר בעצמו אותו בן אדם, רק סביבתו שונה. יש לו עדיין את אותן תגובות ואת אותן התנהגויות אוטומטיות, הוא נשאר עם אותן אמונות ואותן מגבלות שנוצרו מהאירועים הקשורים לעברו.
    למעשה, אם באמת אנחנו רוצים לעבור שינוי משמעותי בחיינו , אנחנו חייבים להפסיק להסתכל על סביבתנו ואנחנו צריכים להתמקד במה שיש בנו. כל מה שאנחנו צריכים נמצא בתוכנו. עלינו לדעת כי הפוטנציאל הזה נמצא בתוכנו, וקיימים דרכים מסוימים כדי להוציא אותו לאור .
    תפקידי הוא להדריך אתכם ולעזור לכם לגלות אותו.

  • טיפול בטראומה, באירועים העבר – אבל ואבדן

    נדמיין... שהמחסומים, הקשיים, האירועים הטראומתיים של עברך עפים ונעלמים כמו בועות סבון... מה יקרה אז ?...
    הטראומות והחוויות הלא נעימות של עברך כבדים והמונעים ממך לחיות את ההווה באופן מלא ולפנות את המבט לעתיד בשלווה.

    האם ידעת שיש טכניקות מיוחדות ב-NLP שיכולות לאפשר לך -במעט מפגשים- להשתחרר מחוויות עברך שיש להם עדיין השפעה בחיים העכשוויים שלך ? זה פשוט הופך את האירועים האלה לסיפורים, לא נעימים, של העבר. כאילו עשית שלום עם הכאב שליווה אותך. באופן כללי, זה משחרר את התקיעות, את התרעומת, את הכעס, את הטינה, את השנאה, את המרירות וכו', ומאפשר לך לנוע שוב קדימה , ביתר כוחות.
    אם בין הטראומות, פרידה מאדם אחר, ממקום אהוב, אבדן של עבודה, של מעמד, אבל ואבדן של אדם אהוב,חוויות אלימות, התקפי חרדה, ועוד.
    לא חייב לחיות איתם עוד היום.

  • טיפול במתח – קונפליקט פנימי – פוביות וחרדות

    “It’s not what you say out of your mouth that determines your life, it’s what you whisper to yourself that has the most power !” Robert T. Kiosaki

     

    הרבה פעמים, כשיש לנו מתח או חרדות או קונפליקט פנימי, אנחנו מדמיינים דברים לא טובים, ומספרים לאצמנו סיפורים שליליים שלא מקדמים אותנו – להפך. הדיבור הפנימי הופך להיות מחשבות מטרידות שגורמות לנו לא ליהות מסוגלים להחליט במה לבחור. בסוף מוצאים את אצמנו בקיפאון, והמתח הלך וגדל.

     

    ידעת שאפשר לשנות או להשתיק את המלמול הזה כאשר הוא חוסם אותך או מפריע לך, וגם לחזור לתנוע שמאפשר לצאת מקיפאון ולהוריד את המתח ?

  • חוסר בטחון עצמי או ערך עצמי – להשתחרר מאמונות מגבילות

    "אני לא חשוב", "לא מגיע לי", "אני לא שווה", "אף אחד לא מסתכל אליי", "אף אחד לא מקשיב לי" הם חלק מהאמונות הנפוצות ביותר המגבילות אותנו ומונעות מאתנו לחיות את חיינו באופן מלא.


    לחלק מאיתנו, האמונות המגבילות האלו גורמות לנו להימנע מלהביע את דעתנו או רגשותנו - מול קהל או באינטימיות. 
    אחרים המציאו דמות, לפי מודל של בן משפחה או חבר, שעל פיהם, הוא בעל ערך רב יותר מאשר את עצמם.
    לא חייב להישאר כך - יש דרכים להחליף את האמונות המגבילות האלו לאמונות יותר מלהיבות, שיהיו להן השפעה חיובית יותר על חיינו.

  • תלות בהרגל

    זה קורה לכל אחד מאיתנו - מוצאים את עצמנו במצב אחד, שחוזר על עצמו כל הזמן, וגורם לאותן השלכות מעצבנות ולא רצויות. וכשזה הופך לתגובה אוטומטית, קשה מאוד לשלוט בה, אפילו אם אנחנו מודעים לכך!

    זה יכול להיות דחינות, חוסר סבלנות, כעס, ביקורתיות, הפרעת אכילה, ועוד.
    דרך הכלים של NLP – קינסיולוגיה – פרחי באך, ניתן להפסיק להגיב בצורה אוטומטית ולבחור תגובה אחרת המתאימה יותר.

  • תלות באדם

    אתם מרגישים שאתם תלויים במישהו. אי אפשר לעשות כלום בלעדיו, בלי לדעת מה הוא חושב. הוא צריך להחליט את הכל, בקיצור הוא מנהל את חייכם כולו.
    יש כלים המאפשרים להקל ולשחרר אתכם מהתלות הזאת. אל תישארו כך - תיקחו את החופש המגיע לכם!

  • בעיות למידה

    לפעמים אנו מרגישים תקועים בלקלוט חומרים חדשים, לא משנה הגיל והתחום שבו אנחנו לומדים או משפרים את הידע שלנו. יש לנו הרגשה שהמוח שלנו לא עושה את הפעולות נדרשות לו כדי שנוכל לאחסן טוב את המידע החדשה. יש כלים שמאפשרים לשפר את החיבורים בין הנוירונים במוח שלנו כדי שנוכל לקלוט את החומר יותר בקלות.

    בא לכם ללמוד?

     

     


BizMakeBiz פותח ע"י